jessicapygmeen

Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Tänker på er...

Av jessica bergström - 28 juli 2014 23:40

Ja mina tankar går till några speciella denna kväll. Min fina svägerska har en tung kväll ikväll, tycker det är så himmla orättvist att dom finaste människor blir drabbade av den fruktansvärda sjukdom. Det är så hemnskt! Det borde ej finnas på denna jord! Kan inte ens formulera i ord vad jag känner! Det är helt enkelt orättvist!

Och vilket väder vi har haft dessa två dagar, åska och blixt, regn som bara öser ner. Nä usch fast vi har ju haft fruktansvärt varmt i över en vecka med. Ja nämen Gud vad jag klagar nu!

Denna kväll blev det lugnt, satt nere hos grannen och spelade kort. Det såg lite grått ut på himmelen så de kommer nog mera skit väder! Men vad gör det? Man är inte gjord av socker...

Nu har Joacim somnat. Tur för han skall ju jobba imorgon, en annan kan faktiskt sova ut hihi. Men skall till frissan imorgon. Eller jag skall ej göra nått men min mamma ska så jag skall dit för att hålla henne sällskap hihi.
Nä nu får jag skriva godnatt och starta storytel . In i drömmarnas värld!
Ciao <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica bergström - 13 maj 2020 06:08


Ja, att det är lång tid emellan , innan man uppdaterar här . Livet flyter på som vanligt. Allt vad det innebär i vardagen, jobb , fixa hemma, voven . Osv, idag vaknade jag väldigt tidigt men skall försöka nu med att gå upp samma tid . Tanken är att t...

Av jessica bergström - 25 mars 2020 10:25


Ett tag sedan som man kladdade här. Vi har haft sol nu ett par dagar, känns som att man är gladare och piggare tack vare vädret. Som vanligt så flyter livet på, och det till de bättre faktiskt . Fick mig en idé häromdagen, våran fyrbenta gosse diesel...

Av jessica bergström - 5 mars 2020 08:05

Dagarna rullar på som vanligt , jobb, vove , sova , tv , städ m.m som ni vet . Var för första gången på kurs . Hundutställnings kurs . Va helt nytt . Men riktigt roligt . Är lite annorlunda att gå med någon annans hund som man inte riktigt känner hel...

Av jessica bergström - 27 februari 2020 14:17


Yes tagit en mini paus från livet, kroppen sa ifrån och för första gången lyssnade jag, men nu är man på benen igen och som vanligt. Skall sova borta till imorgon . Lite olika skäl men absolut inga konstigheter eller oroligheter utan mer för att jag ...

Av jessica bergström - 17 februari 2020 21:26

Efter jobbet röjde jag upp hemma , diska plocka slog på en tvätt o dammsuga hela hemmet. Blev en promenad upp till affären behövde kaffe och kite sådant , tillbaka hemma blev de att packa upp , hänga tvätten , äta . Sedan en tur med diesel . Nu är ma...

Ovido - Quiz & Flashcards