jessicapygmeen

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av jessica bergström - 12 juli 2014 20:36

Japp nu har vi varit en sväng i stan. Trevligt var det. Min syster följde med en sväng också. Gick tunt inne på trädstocks kollade lite vad sim fanns. Köpte langos, och slush köpte faktiskt remmar med hihi.

Det var trevligt iallafall. Jag skall slänga mig på soffan o ta det lungt nu helt slut i kroppen hehe får se vad Joacim skall hitta på verkar ej som att han vill sitta stilla.
Ciao <3

Av jessica bergström - 12 juli 2014 15:07

Ja igår kväll blev det party party! Super kul hade vi måste jag säga! Men jag gick hem tidigare än alla andra. Si så där halv 4 på morgonen haha men det var skönt att komma i säng. Trött som bara den var jag. Men lite bilder blev det jue...

Ja sista bilden var man ju ganska rund om fötterna haha. Men som sakt roligt var det!


Idag vaknade man av att hunden blev helt tokig! Sen hör jag att Joacim pratar med någon.. Mycke riktigt när jag går upp så var det Micke som kom på besök. Diesel älskar honom så de var ej konstigt att han blev så tokig haha!

Ja vi satt och tjöta en stund sedan drog vi till Annes och åt. Riktigt skönt att sitta ute i skuggan. Är ju typ 30+ Ute hehe. Men najs var det sen kom lina och Samuel dit med hihi. Och snart skall vi åka in till stan jag och Joacim. Det är trädstocks festival så skall in och kolla lite.
Vi hörs senare.

Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards