jessicapygmeen

Alla inlägg under juni 2014

Av jessica bergström - 15 juni 2014 23:46

Ja nu var det ett litet tag sedan man va här och kladda hehe. Men livet flyter på som vanligt! Och sommar är det ju hihi. Lite bilder från veckan...

Ja lite smått och gott hehe. Idag var vi nere hos min mamma och Joacim lagade mat. Super gott var det! Spelade Bingolotto förut haha Joacim vann en ny lott. Jag själv har ju sån tur... Not! Haha. Och sedan tog vi en promenad med mark och Christin . Diesel var ju med så klart. Och jag själv gick och plockade lite blommor hehe var ju tvungen , kunde ej hålla mig jue hihi.

Ja, och nu leder denna dagen mot sitt slut. Imorgon åker Sylvia hem också. Skall följa henne till tåget som går vid sju imon kväll. Ha en fin kväll och godnatt på er!

Ciao <3

Av jessica bergström - 10 juni 2014 23:07

Idag har jag tvättat, pysslat om min vove, gjort middag till min älskade när han kom hem. Umgåts med vänner. Vikt in all tvätt , bäddat rent i sängen! Imorgon skall vi handla. Finally! Haha och Joacim skall fixa en tid hos veterinären, diesel har problem med öronen. Så det är lika bra att få det fixat odentligt!

Just nu myser jag i soffan med min Joacim. Kollar på serie och slappar.

Föresten!! Jag köpte en klänning idag hihi lite vågad men snygg ;) hihi

Dålig bild men va fasen! Hehe bekväm som bara den !
Här är min älskade...

Alltid med mobilen i handen haha, nä hoppas ni alla haft en bra dag! Godnatt!

Ciao <3

Av jessica bergström - 10 juni 2014 00:55

Sitter här hemma i soffan efter en promenad i Jörn . Har varit och hälsat på min mamma och Sylvia idag med. Trevligt! Ätit mat och ja, pratat med min lina såklart hihi , hon kommer till helgen, hon jobbar i Jörn nästa vecka! Kul hihi.
Just nu sitter jag och kollar på en serie. Inte så trött än hehe. Regnar gör det ute. Men så länge jag är inne är det faktiskt mysigt hihi . Nä nu skall jag kolla vidare här ! Sov gott alla fina!

Ciao <3

Av jessica bergström - 8 juni 2014 21:30

Full tulle hela hälgen med underbara vänner!! Badat , solat, festat allt möjligt! Och idag fyller jag år, firade med vänner igår och drack , grillade, ja festa helt enkelt! Och så fina presenter jag har fått tusen tack alla underbara människor!! Så glad för allt asså!!
Och ja, idag firade jag med familjen, grillade åt tårta och fick massor av fina saker idag med!!

Men min älskade Joacim överraskade mig totalt! Vi blev förlovade idag! Helt galet!! Så sjukt !! Är så lycklig asså!! Här är bilder från helgen , va inte framme med kameran så mycket men hehe...

Firade lina och Samuels dotter med på lördagen . Lilla söta Alex!

Sååå söööt !!!

Här sitter vi och äter och dricker o lyssnar på musik hehe så härligt det var!!

En del grejer jag fick hihi fick ej Mess allt men hehe :) tusen tack alla!!!

Så lycklig!! Älskar dig min fina !! Så överraskade!!

Och så fick jag ett så fint armband av min mamma!! Äkta guld...

Och nu har vi varvat ner , nu är denna helgen slut hehe , nu myser vi i soffan med godis och film! Helt slut efter helgen!

Må bäst alla och ta hand om varandra.

Ciao <3

Av jessica bergström - 4 juni 2014 22:35

Haha jag startade dagen med att städa vårt hem. Pratade massor med lina som gjorde samma sak hos sig. Efter ett tag jag hade städat så kände jag att det inte alls var någon bra städ dag för mig!... Välte en lampa som gick i bitar. Välte ner en tavla. Och diesel var ivägsändare heeeela tiden. Och när jag pratar med lina i telefon så hade jag headset på, så när jag spolar vatten i badkaret för att skura rent, nää då doppar jag andra hörluren som jag ej har i örat, rätt ner i vattnet! Haha bra där!

Men jag fortsatte sedan tills jag blev klar, gick ut med diesel och tog mig en dusch. När min älskling slutade jobbet så åkte vi in till stan. Marc åkte med oss. Cristin var så duktig och jobbade så hon kunde ej följa med. Tråkigt faktiskt!
Men nu har vi fått allt handlat till helgen! Plus att jag fick handlat blommor till balkongen yeeey!!
Men allt är klart till lördag, då jag skall fira min födelsedag med vänner ! Och allt är klart till på söndag då jag fyller år och den dagen foras med familjen hehe.
Lite bilder från handlandet och hur blommorna blev ...

Sådär ja! Tog bild på Marc men lägger ej ut sen hehe han är ej förtjust i att vara med på kort så jag respekterar det hihi, men asså Joacim och Marc.. Ja vad ska man säga, dom två är allt en egen ras haha !
Ha en bra dag alla fina sköt om er och ta hand om varandra så kladdar jag imorgon!

Ciao <3

Av jessica bergström - 3 juni 2014 22:57

Ja men nu har man slarvat med skrivandet. I helgen så va lina här!! Yeey och vi har tränat och busat med vovar i helgen. Åkte en moppe tur med en vän på söndagen med. Massa skoj!
Och igår var vi nere vid sjön . Jag bad vägra haha !! Men här är ju lite bilder från dessa dagar iallafall...

Och här är lite bilder från moppe turen ....

Lite bilder från igår vid sjön ..

Då där ja alla läsare. Nu har ni nått smaskigt att läsa haha eller inte hehe och lina hoppas du blir glad nu moohahaha ! Kladdar jag imorgon
Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards