jessicapygmeen

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av jessica bergström - 28 juni 2014 20:41

Idag blev det en tripp till stan igen. Skulle handla åt mamma men jag passade på att handla lite jag med hehe . Köpte två blommor till köket. Mörkläggnings gardiner till sov rummet och. Lite mat.
Nöjd faktiskt med köket..

Passade på att köpa hem lite frukt med som man har att små äta på ibland hihi

Mycket smartigt! Jag testade även att blanda en annan drink. God blev den men inte lika hos som rosa pantern moohaha men den ser nästan likadan ut. Men som sakt den var god.

Får gotta sig så länge man är ledig. Just nu så skall jag slänga mig på soffan o mysa framför greys. Dör så bra den serien är hihi. Lite roligt är det att Lina en av dom närmsta finaste vännen man har kollar ju på samma serie hihi. Vi är ju rätt lika endå . Enligt våra sambos så är vi det haha det är inte lätt att vara oss helt enkelt!
Nä nu skall jag skall jag ta det lungt. Hoppas min älskling inte glömmer att ta med sig en hållare för gardin stången nu ... Åter står o se hihi
Ciao <3

Av jessica bergström - 28 juni 2014 12:41

Japp blev spontan åkande till stan i natt! O så roligt vi hade ! Det behövdes haha. Kom hem vid 3 halv 4 på morgonen och jag är inte bakis hihi däremot är Joacim seg idag haha.

Haha japp men roligt hade vi! Får se vad denna dagen har att erbjuda hihi. Och på tisdag kommer joacims familj! Å då mina vänner då blir det full rulle hihi

Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards