jessicapygmeen

Alla inlägg den 26 juni 2014

Av jessica bergström - 26 juni 2014 20:05

Ja men då se jag och Joacim varit barnvakt åt Alex och Kim. Gått jätte bra, Joacim har jobbat medans jag passat barn men han har ju ändå hjälpt till endå hehe.
Idag vaknade jag runt åtta att två pigga små tjejer var vakna. Skämde bort dom lite, dom fick äta frukost framför en film. Sedan gick vi ut och matade ankorna. Sedan var vi på lekplatsen, sen blev det lunch. Efter det fick dom ta dig ett bad och busa hehe.

Sen kom lina hit efter jobbet. Då blev det film o mys.

Så klart bamse! Jag tror jag kan alla bamse utantill nu hahaha!
Just nu har man ätit middag och kollar på tv. Ska lägga mig på soffan och slappa. Imorgon skall jag sova ut. Så skall vi åka en sväng till stan och kolla lite affärer. Min morbror skall med och Sara . Japp får se vad som händer i helgen.

Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards