jessicapygmeen

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av jessica bergström - 18 juni 2014 22:31

Efter en promenad förut med en hund som bestämt sig för att vara trottsig i stort sätt hela promenaden. Då slängde jag mig på soffan och kollade på tv med min Jocke. Blev lite kladdisar till.

Sen en stund senare så drog vi ner till cristin o Marc . Dom behövde lite hjälp med moppen. Min byggare Bob är i farten..

Så just nu sitter vi här och jag som vanligt tar ju lite kort.

Nä händer inget mera i Jörn ikväll mina vänner! Hoppas att jag får sova en hel natt nu iallafall. Så sjukt jobbigt! Varje natt har jag vaknat o somnat vaknat osv usch ! Jobbigt . Det är väl för ljust för att sova. Men a en bra kväll på er!

Ciao <3

Av jessica bergström - 18 juni 2014 18:38

Ja, nu har man ätit middag. Känns som jag har feber men det tror jag endå inte att jag har men jag har värk i hela kroppen! sjukt jobbigt. och tryckande värk i huvudet. gaaahhhh blir galen. anledningen till att jag gör ett inlägg nu ä-r ju för att jag fick ju så fina bilder på flickorna och lina ju.


         

Såå himmla fina hihi! Riktigt glad att jag har lina som vän måste jag säga, känt denna människa hur länge som helst! hållt hårt i våran vänskap. ja skulle jag skriva om lina så skulle jag aldrig fått sluta haha men jag Älskar dig gumman <3 


    

Puss på daj!


Ciao <3

Av jessica bergström - 18 juni 2014 16:59

Igår kväll hade jag egentid med min prins hihi. Tog oss ett bad och bara va .

La i en badbomb eller vad det heter hehe som gjorde att vattnet färgades röd/ rosa. Huden blev baby len. Senare träffade vi lina. Gick en sväng. Skulle få Alex att sova och sådant. Så tillslut så..

Lilla snuttan,
Idag har det varit full rulle! Barnen och lina har varit här och hälsat på idag. Jag har fixat mitt kök så nu är det resten kvar. Får ju besök från hemmaplan snart ju! Få vill man ha rent hemma hihi.
Har världens mensverk med dör ju snart usch så jobbigt! Knappt sovit nått i natt, så efter middagen får jag allt ta en liten paus. Men ångest! Måste få rent hemma!!! Och tvätt skall vikas in , ja massor att göra egentligen. Usch säger jag!
Får fortsätta med middag nu.

Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards