jessicapygmeen

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av jessica bergström - 12 maj 2014 16:13

Ja, idag har man jobbat. Varit en lungn dag på jkobbet idag faktiskt. Trotts att det var måndag hehe. Nä'r jag kom hem gick jag ner till mammas hus en sväng för att se om det var nått jag skulle fixa innan hon kommer hem, men det var städat och fint. Sedan gick jag hem och ut med vovarna. Efter det tog jag mi en lång dusch! Så skönt hehe speciellt efter man jobbat. 


Igår kväll var vi ute och gick en sväng, med en vän och hans döttrar, För jag har ju inte varit ute och fotat nått jue, sen jag fick det nya objecktivet!  Hade vaelat ha lite folk att fota moohaha, Speciellt nu när det blir sååå himmla bra bilder! ååhh så får jag ju lära mig mera av kameran om jag fotar mera hehe, men skulle vilja ta mera bilder på personer, Får väl se om någon vän eller så vill ställa upp på det. .. Hä'r är liote bilder från igår....


             

Lite testande hehe. Men skönt att vara ute i naturen. Joacim var ju förståss försöks kanin på bilder med, Även diesel, och Zorro, En av Våran vänns döttrar med hihi, men vill fota flera människor! japp japp japp!


         


Får ju drra ut snart igen och fota. Men nu orkar jag ej det, Jobbar jag så är jag så slut när jag kommer hem så då går sista energin till att fixa här hemma, ta hand om vovarna och laga middag varje dag typ. Och sen är man helt swlut! så då blir det tv, soffan sedasn sova haha! japp så är det, och imorgon börjar jag 6.00 Så då blir det en tidig kväll idag, Vill ju inte vara trött på jobbet hehe, Nä nu skall jag börja med middagen.. Blir Fläskfilee gryta. Mums. 

ha en bra dag alla!


Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards