jessicapygmeen

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av jessica bergström - 6 maj 2014 21:02

Ja nu skriver jag igen. Har så tråkigt och så ont, så jag ringde min mamma och pratade med henne, jag får smörja in mig med voltaren salva så jag kan sova, så får jag härds ut dessa jobb dagar sen får vi som sakt åka till sjukhuset så dom hittar nått fel och att man kanske kan göra nått åt denna smärta! Jag tål mycket det kan jag Lova men denna smärtan!! Aaahhh jag blir tokig! Nä då får jag sitta här som en fånge typ! Haha nää men inte fånge men det är jobbigt när det skall vara så här!! Så nä biter ihop dessa dagar sen blir det sjukhuset så man får nån ordning på detta!

Föresten har jag fått ett objektiv nu av min pappa så snart skall här fotas mooohahah säger ej vad det ligger på i affär ! Dyrt som satan moohaha..,

Kanske inte allt för dyrt men för mig är det för dyrt haha !!

Min prins som sitter och väntar på Joacim för att få gå ut :) nää nu säger jag banne mej godnatt!!

Av jessica bergström - 6 maj 2014 20:23

Har haft rn jätte trevlig dag på jobbet idag. Men så ont i ryggen jag har !! Efter jobbet gick jag ner till min mamma gick en promenad med hennes vovar, sen gick jag hem ut med min bamse vove. Sen så har jag legat! Usch så jobbigt! Alvedon hjälper inte! Har rätat ut ryggen gjort avslappnings övningar! Nada! Så jag har bara legat! Gråtfärdig! Usch tur jag har min sambo som hjälper mig :) skall vila upp mig till imorgon för då blir det jobb med! 7.00 till 16.30 Sen får vi se hur ryggen mår för jag har ju jobb på torsdag med sen blir det nog att ta sig till sjukan och kolla ryggen för detta orkar jag absolut inte med! Men hoppas ni haft en bra dag!
Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards