jessicapygmeen

Alla inlägg den 22 april 2014

Av jessica bergström - 22 april 2014 17:46

Nu tar jag mig en vilo paus! Efter jobbet tog jag mig en promenad med diesel. Jätte duktig har han blivit. Drog ingenting i kopplet. Efter det när Joacim slutat jobbet drog vi ner till min kära mor tog en cigg och hämtade hennes kort för vi skulle handla åt henne. Sen var det hem och laga middag. Joacim ska ju på fotbolls träning snart. Och jag skall vila en stund nu. Ryggen mår inte bra. Men skönt att få jobba. Nu skall jag kolla på arrow! Sjukt snygg snubbe med i den serien asså!

Ciao <3

Min bara min kärlek <3
Love u !

Av jessica bergström - 22 april 2014 10:36

Fick komma in och jobba idag ! Härligt trotts att man inte sovit mycket i natt så är jag rätt pigg! Diskar idag, slutar kvart i 3. Har haft lunch nu så skall bege mig mot jobbet nu igen. Lär vara skit trött efter jobbet så det blir en lugn dag idag!
Ciao <3

Av jessica bergström - 22 april 2014 01:12

Japp vi tog oss till stan och kollade när skeå AIK kom dit. Till en början va det lungt. Men sen , det var så mycket folk som trängdes och min klaustrofobiska hjärna börja koka! Men trotts det var det rätt nice endå mycket folk och sjungande,
Fick inte bra bilder alls, inget på laget det skulle säkert sluta med att jag hade tappat mobilen, så klantig som jag är haha! Men bilder på lite av fansen iaf...

Så suddiga och dåliga!! Så syns det ej hur mycket folk det var! Några tusen typ! Haha ja men de va häftigt! Nu blir det sängen och sova.

Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards