jessicapygmeen

Alla inlägg den 20 april 2014

Av jessica bergström - 20 april 2014 23:26

Ja nu skall jag lägga mig i nu. Säng och läsa. Hämtat upp tvätten och allt. Spelade lite Wii med min kärlek. Och voven har fått kvälls mat och varit ute sista gången. Härligt! Så har man bäddat nytt i sängen. Faktiskt köpt nya fina sängkläder, från rusta tror jag. 99 kr st för 2 delar. Riktigt nice!

Och riktigt skönt material med måste jag säga!!.

Imorgon på dagen kommer min mamma hit och vi skall kolla på film och äta någon lunch. Får se vad det blir. Nu kom min hund o puffa på mig så nu blir det säng dax för mig och diesel . Min älskling spelar Wii men vad gör det när man är ledig imorgon?
Godnatt på er!

Ciao <3

Av jessica bergström - 20 april 2014 18:18

Hejsan på er alla! Nu har jag inte skrivit något under helgen för att vi har haft fullt upp!! Varit hos mamma ätit påsk middag, festat , umgåtts med underbara vänner. Ja som sakt en härlig påsk har vi haft!. Och idag grillade vi nere hos mamma.
Kom nyss hem så nu blir det att fortsätta städningen. Det får allt bli en tidig kväll för mig! Vill vända tillbaka på dygnet så man vaknar tidigt och är pigg! Men vet ju aldrig när man får jobb. Här kommer det lite bilder från helgen ..

Så glad påsk på er ! Så kladdar jag säkert senare!

Ciao <3

Ovido - Quiz & Flashcards