jessicapygmeen

Alla inlägg den 15 april 2014

Av jessica bergström - 15 april 2014 11:04

Ja men asså jag bestämde mig att ta en jogging tur efter att jag hade varitt ute med hunden. Och jag märkte att jag var tåligare än vad jag trodde! Har ju  inte sprungit så sen jag pajjade knät jue! Men så härligt det var! Känns underbart nu efter åt! Gud så härligt! 


Har precis tagit mig en dusch och skall sstoppa frukosten i magen. Det blir en shake på de! Nu när kroppen är igen och jag känner ingen större hunger så en shake blir bra! Sen skall vi en sväng till stan Arbetsförmedlingen kallar. Då dkall Joacim till kontoret.. (företaget han jobbar till och från på) för att prata med någon där, medans han gör det skall jag traska runt lite i affärer. Får se om jag hittar näått kul!  nä nu skall jag klä på mig och äta


Ciao <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards