jessicapygmeen

Alla inlägg den 13 april 2014

Av jessica bergström - 13 april 2014 21:40

Det va ju så att min fina underbara sambo lagade mat förut. Och det blev otroligt gott!!!

Kotlett med klyftpotatis, fem peppar sås. Tsatsiki med sallad ! Mums!.
Efter middagen så ville jag så gärna ut på en promenad. Så då drog vi med oss en vän och hans dotter ut. Vi gick ner till sjön. Och diesel är helt slut nu. Och solen titta fram till och med.

Så vackert! Men när vi kom hem fick vi ju skölja av diesel! Så lerigt det var haha men en härlig promenad. Joacim va duktig och tvättade av diesel efter promenaden.

Diesel är inte så förtjust i badkaret men han var endå ganska lugn.
Snart skall vi ta upp sista tvätten. Sen skall jag nog ta mig en dusch och mysa ner mig i soffan framför nån film.
Ciao <3

Av jessica bergström - 13 april 2014 17:00

Ja men nu tar jag mig en liten paus i städandet, Färdig med vardagsrummet, har städat från tak till golv, bara att skura golvet kvar där inne moohahah. Pratade med min  fina Svägerska förut. Dom skall ju komma upp till sommaren!! ooohhh längtar som ett barn på julafton haha! Japp! Får se till så man är ledeig då med moohaha! Så får vi se till så att man kan hitta på lite roliga saker. 


Min kära sambo håller på med middagen nu med. spännande och se vad det blir. Jag skall väll ge mig på att skura badrumet nu. Bjuder på dessa bilder på mig och Joacim......


       

haha så snygga vi är min Älskling! hihi härlig söndag. Nä nu får jag sätta fart här.


Ciao <3

Av jessica bergström - 13 april 2014 11:36

Idag blir det JockeJessi dag haha ! städa tvätta, röja, Joscim skall laga middag idag! Jag har ej fått veta vad det är en hihi. men det blir säkert gott! Sitter och äter mig en macka och dricker cola zero! har ju blivit besatt av cola zero, vet att det ej är så nyttigt men endå haha! . 


Igår var vi ju nere hos Cristin och Marc, drack lite grann spelade spel, o.s.v Sedan drog vi hem till oss åt mat, och avslutade kvällen med att se klart sista twilight filmen. 


Jag har redan hunnit stoppa in en tvätt och varit ute med Diesel idag, Snart skall jag börja städa här moohaha, Joacim sover fortfarande! Men får låta han sovs ett tag till sen skickar jag in Diesel som är rena rama väckar klockan haha! slipper man själv stå oivh gapa att han skall gå upp. Räcker att skicka in Diesel som hoppar på Joacim haha!  Nä om man kanske skulle sätta lite fart på hemmet? Nu blir det musik och dammning, mooohahha 


Ciao <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards