jessicapygmeen

Alla inlägg den 12 april 2014

Av jessica bergström - 12 april 2014 18:48

Nu mina vänner! Har vi ätit tacos. Svajn gott! Japp japp! Min favo mat! Hade ju nästan allt hemma redan så det var inte mycke vi behövde köpa. Handlade åt min mamma med medans vi endå skulle till affären.

Smaskens!!!! Hihi. Efter maten drog Jocke och Marc iväg en sväng dom skulle hjälpa nån att byta däck på bilen. Så jag hann ju att städa undan efter middagen och cristin tog sig en espresso hon var inte pigg haha.
När min kära pojkvänn och Marc var klara drog vi ut på en promenad, skönt var det men ryggen började ju kännas av , lite segt faktiskt!

Sitter dom så snällt och väntar på att vi skall ut i skogen :)

Och titta vad jag hittade hemma...

Moohahahaha blir det lite roligheter ikväll får min del hihi nä nu blir det en dusch ,
Ciao <3

Av jessica bergström - 12 april 2014 13:05

Ja, Sovmorgon blev det allt hehe, Ligger fortfarande kvar i sängen hihi. Men Joacim är uppe. Voven har sovit tills nu med haha lat hund man har, Men Joacim ärpå väg ut med honom nu. Vi snackade igår om att partaja idag, men får se sen hur sugen jag är på det haha vet fortfasrande ej om jag vill idag. Fast och andra sidan hade det varit kul!


Men senare blir det en promenad med Honey och Diesel iallafall. Skönt att vara  ute och gå! Även om solen är gömd bland molnen så 'är det varmt ute. 8 + Än så länge. Får helt enkelt se vad denna dagen har att erbjuda! Imorgon skall jag banne mej inte sätta foten utan för dörren om det inte är att jag går ut med hunden då hehe, För imorgon skall här städas, STOR städas! skall inte smita undan det imorgon!


Nä om man kanske skall ta sig upp och äta frukost eller kanske man skall skriva Lunch? haha hoppas att ni andra där ute får er en toppen dag! Så kladsdar jag senare !


Ciao <3


 

Av jessica bergström - 12 april 2014 02:45

Ja men asså jag skulle ju sova men så blev jag så förbannat pigg helt plötsligt! Så tänkte jag.. "Hmmmm.. undra om man skall göra om bloggen lite granna" Japp och här är ju resultatet haha för er som hänger med på bloggen vet ju hur det såg ut innan hehe mycket svart vitt. Men nu är det mera färg. 


Min Älskade Sambo Joacim ligger redan brevid mig och snarkar! Även hunden sover redan. Bara jag som är nattuggla och vaken än! Åååhh Gillar ej sömnlösa nätter, Blir nog sovmorgon för mig. Vet ju att Joacim tar hunden på morgonen om jag sover längre än honom. Så det är ju rätt skönt endå. Men jag gillar ju inte att sova för länge! men jag menar kl är ju trotts allt tio i 3 nu haha oohh nää ångest! Godnatttttt


 

Av jessica bergström - 12 april 2014 01:39

Ja, jag tänkte jag skulle skriva godnatt hehe. Har varit hos cristin och Marc. Kollade på film och tjötade. När vi väl skull hemmåt så såg vi att hela himmeln sken upp av norrsken! Så vackert asså!! Helt galet ! Även om vi har sätt det flera gånger så blir jag lika förtrollad varje gång!
Som dom flesta vet är det ju inte lätt att fota norrsken, men lyckades fånga det med mobilkameran! Inte världens bästa bild men det syns! O tänk er att det sken upp som bara den! Bra slut på denna dagen!

Godnatt <3

Ovido - Quiz & Flashcards