jessicapygmeen

Alla inlägg under mars 2014

Av jessica bergström - 12 mars 2014 12:38

Idag är det fint väder. Har varit ute med voven . Ätit frukost. Nu ligger jag o kollar på serier. Inget bättre för mig.

Har ju min fina diesel brevid i sängen. Han ligger och snarkar, han sover lite roligt med haha benen i vädret...

Han är för söt asså!!! Hahaa älskar våran hund! Skulle inte bytt honom mot världen! Fick posten för en liten stund sedan med Bingolotter. Hihi ja vi gillar att spela det! Haha alltid nått att göra på tråkiga söndagar!

Så nu blir det spela av på söndagar hahaa ! Badrmet är vitt nu men det skall målas en gång till. Sen ska jag få städa och sätta upp grejerna imorgon hihi kommer bli så fint när det är klart.

Love it! Nä nu blir det lite serie sen skall jag fixa lite här . See ya later!

Av jessica bergström - 11 mars 2014 19:19

Idag har man ju jobbat! riktigt trött efter jobbet! men det är de värt hihi. pengar är ju bra att ha, eller!?!?! Jag har legat i sängen och myst med Diesel,kollat på serie och bara vilat. Känns som jag börjar bli sjuk... Ni vet kännslan när huvudet känns tungt? nacken börjar göra ont och ögonen är trötta? typ början på feber. Hoppas inte jagb blir sjuk nu !!!! aaahhh har inte råd med det!.


Är riktigt glad just nu.. Gissa vad?!?!?!?!! JESSI HÅLLER PÅ AYTT FÅ ETT VITT BADRUM WOOOHOOOO! Äntligen! Jag har faktiskt varit snäll och hjälpt till lite hihi. Men Joacim får göra resten haha han kan ju de där!! 


     

Min fina darling! Han är ju såå grymt duktig! Älskar dig min prins <3 Always and Forever!



Nä om man kanske skulle kolla lite serier dååååhh. Ciao <3

Av jessica bergström - 10 mars 2014 20:04

Va frusen jag känner mig! Kanske för att jag är trött som bara den nu. Har legat i sängen en stund nu med under ett varmt täcke. Kollat på serie,

Datorn min bästa vän haha har legat o slö kollat på once upon a time ;) och nu blir det talang med mina grabbar !

Lilla diesel är super trött o myser i soffan hihi . Blir nog en dejt med kudden efter talang. Super trött! Hoppas ni haft en bra dag! Och fortsatt trevlig kväll så kladdar jag här imorgon!

Ciao <3

Av jessica bergström - 10 mars 2014 17:37

Idag har man jobbat, gick bra med knät faktiskt men nu känner man av det. Men faktiskt får jag skylla mig själv. När jag kom hem efter jobbet städade jag köket, kliniskt haha. Sen började jag fixa på balkongen, vikt in tvätt, Och sist men inte minst Lagat mat. Kan ju börja med att säga också att jag hittade på denna "gratäng" liknande sak. haha hoppas det blir gott! 


   

Så det skall bli spännande och se ifall den blir god! . Nä nu måste jag sluta see ya later!



Av jessica bergström - 9 mars 2014 19:58

ja nu är dert snart lägg dags för min del så man kommer upp imorgon! lite nojig för knät imorgon men som sakt hääärda ut!! Joacim sprang ner till tvättstugan nu , hunden har fått mat och skall ut sista svängen. sen är det slut för denna dagen! Spelade Bingolotto nyss men det blev ingen vinst ! men man nhar nått att göra en timma haha 

   

Yeeey så gammla vi har blivit hahah ! Föresten nu dricker vi massor av Cola tack vare Joacim aom hittade billigt så nu har vi massor av cola burkar haha ujujuj! 

   

Förr drack jag ju massor av Cola va helt sold, men nu får man ta det försiktigt aå man inte bara dricker Cola för att man har det hemma mooohahahah men smarrigt är det! Jag dricker egentligen Cola zero helldre, men man ska ej klaga på vad sambon köper hem haha



Nä nu säger jag godnatt för idag! 

Ciao <3

Av jessica bergström - 9 mars 2014 16:12

Ja men i allt stökande här så gick vi ut med Diesel för att träffa Cristin & Marc så vovarna kunde få leka av sig. Vi tog bilen ner till fotbollsplan pga mitt förbannade knä! har inte svullnat upp nått mera nu men ont har jag! satans is fan! Ialla fall så fick man vara ute i det fina vädret, och se glada vovar busa, Sååååå grymt härligt med Sol asså! . Även om det var djup snö så kunde jag ta mig fram en bit utan att få för ont, Men kunde nästan inte ta mig upp och ner för vallen som va haha!..


Lite goa bilder från fotbollsplanen....

                   

måste säga att jag har världens bästa pojkvän! han har varit så snäll idag, efter att jag trillade, hasn har hjälpt mikg så jag inte springer omkring för mycket . Så underbar älskar dig till tusen!!!! <3


Av jessica bergström - 9 mars 2014 09:13

Ja som ni alla redan vet ni som känner mig eller ni som inte känner mig men följer min blogg. Ni vet ju att det är städ dag idag!.Men asså jag har så fruktansvärt ont i mitt knä. Va ute med hunden och jag klättra upp över en vall så jag mkunde gå på gräsmattan, men när jag väl skulle gå ner och hemmåt igen, gick jätte försiktigt ner, men endå trillade jag !!!!!!!!!!! halkade med foten och slår knät hårt,rätt ner på isen. Jag har ju problem med knät sedan innan, men nu gör det hur ont som helst'! börjar svullna och bli blått, Skit asså! Jag som skall jobba imorgon!!! aahhh , Nä jag får ta de lungt, linda in benet och bita ihop!!! Ont gör det, men pengar behöver man! .


Nu idag har L:ina & Alex åkt hem. Saknar dom redan haha ! Igår var vi ju bhos min mamma på kvällen och kollade mello.... Asså vad tyckte ni om hon som vann?, Från min sida så tyckte mjag inte att det var rätt! inte en sånm lugn l.åt vidare till eurovision eller hur man stavar! , men svenska folket verkar vilja ha med henne. Jaja hur som helst. Solen skiner idag, och det är inte lika blåsigt idag som igår, Nu skall vi äta frukost här, men ha en trevlig dag hioppas den startar bättre än min haha


Så här kollade Alex på melodifestivalen.... (sovandes).....

     

haha hon kan verkligen sova hur som helst, vart som helst. 



        

Min kära sambo, Zorro & Diesel Får ju vara med på ett hörn med!. nä som sakt nu blir det frukost på big street, Och jag mäåste ta de lungt, :/ jag som, ville ut och gå mycket idag jue!!! äähhmm. får se kanske drrar ut endå även om knät är paj! 



Av jessica bergström - 8 mars 2014 17:39

Då har man röjt i köket, Busat med Alex suttit och tjötat med Lina, Tog på oss en ansiktsmask igen idag moohahaha! Nu har jag och min älskade Sambo ättit korv mä mos änna! Gött var det då va!


sådan mor sådan dotter....


   

hihi sötisar =) . 



 

   

haha heeey saxy babyyyy typ! moohaha Love you ! Nä nu blir det en cigg och en dusch, ha en trevlig kväll.. glöm ej mello finalen hihi ! Hörs senare Ciiao <3

Ovido - Quiz & Flashcards