jessicapygmeen

Direktlänk till inlägg 25 mars 2014

Nu igen !!

Av jessica bergström - 25 mars 2014 22:19

Ja nu har man haft som ett uppehåll igen med skrivandet ! Har inte haft någon kamera på ett tag , tycker det ser så tråkigt ut när man bara skriver . Och så har vi ej haft något internet. Men nu skriver jag från mobilen så får vi se hur det går med det hehe.

Idag har jag varit ute för det mesta. Vi har haft så fint väder idag så det har varit massa hund bus och mys i solen idag med cristin och deras hund. Diesel va ju super trött så han har ju sovit tills för en stund sedan när han fick sista målet mat innan vi gick kvälls promenaden. Blir sängen för min del nu, riktigt trött!!
Men här har ni lite bilder från idag!...

Jag , cristin och Marc satt ute hos dom och tog oss en kopp i solen hihi såå skönt efter en lång promenad o bus med hundarna....

Jag och cristin, livsnjutare! Haha

Lite bus som sakt efter en härlig lång promenad. Tyckte vovarna var skojigt!
Imorgon skall jag få upp bilderna från tjej kvällen vi hade , lovar lina hahaha godnatt!

 
 
Ingen bild

lina

27 mars 2014 11:59

bra bra det är på tiden att våra vackra bilder visas för världen ;P

jessica bergström

3 april 2014 23:04

sorry än har dom ej kommit upp hehe :D men snart imorgon får vi internet :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica bergström - 13 maj 2020 06:08


Ja, att det är lång tid emellan , innan man uppdaterar här . Livet flyter på som vanligt. Allt vad det innebär i vardagen, jobb , fixa hemma, voven . Osv, idag vaknade jag väldigt tidigt men skall försöka nu med att gå upp samma tid . Tanken är att t...

Av jessica bergström - 25 mars 2020 10:25


Ett tag sedan som man kladdade här. Vi har haft sol nu ett par dagar, känns som att man är gladare och piggare tack vare vädret. Som vanligt så flyter livet på, och det till de bättre faktiskt . Fick mig en idé häromdagen, våran fyrbenta gosse diesel...

Av jessica bergström - 5 mars 2020 08:05

Dagarna rullar på som vanligt , jobb, vove , sova , tv , städ m.m som ni vet . Var för första gången på kurs . Hundutställnings kurs . Va helt nytt . Men riktigt roligt . Är lite annorlunda att gå med någon annans hund som man inte riktigt känner hel...

Av jessica bergström - 27 februari 2020 14:17


Yes tagit en mini paus från livet, kroppen sa ifrån och för första gången lyssnade jag, men nu är man på benen igen och som vanligt. Skall sova borta till imorgon . Lite olika skäl men absolut inga konstigheter eller oroligheter utan mer för att jag ...

Av jessica bergström - 17 februari 2020 21:26

Efter jobbet röjde jag upp hemma , diska plocka slog på en tvätt o dammsuga hela hemmet. Blev en promenad upp till affären behövde kaffe och kite sådant , tillbaka hemma blev de att packa upp , hänga tvätten , äta . Sedan en tur med diesel . Nu är ma...

Skapa flashcards