jessicapygmeen

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av jessica bergström - 12 mars 2014 22:38

Ja nu skriver jag från min lur, sitter på balkongen och tar min sista cigg för idag. Pratade med min vän i Göteborg Malin samtidigt .

Har röjt i köket och då menar jag röjt , torkar ut skåp, lådor , organiserat om slängt saker som ska slängas! Är inte klar än , fortsätter imorgon efter jobbet haha.

Va nere hos min mamma förut och åt middag. Duschade även där , kan ju inte duscha hemma pga att vi målar juue hihi. Nu skall jag läsa lite den måste jag sova, upp kl 5 för att jobbet kallar kl 6 . Ha en bra kväll och sov gott för det skall jag göra.

Ciao <3

Av jessica bergström - 12 mars 2014 12:38

Idag är det fint väder. Har varit ute med voven . Ätit frukost. Nu ligger jag o kollar på serier. Inget bättre för mig.

Har ju min fina diesel brevid i sängen. Han ligger och snarkar, han sover lite roligt med haha benen i vädret...

Han är för söt asså!!! Hahaa älskar våran hund! Skulle inte bytt honom mot världen! Fick posten för en liten stund sedan med Bingolotter. Hihi ja vi gillar att spela det! Haha alltid nått att göra på tråkiga söndagar!

Så nu blir det spela av på söndagar hahaa ! Badrmet är vitt nu men det skall målas en gång till. Sen ska jag få städa och sätta upp grejerna imorgon hihi kommer bli så fint när det är klart.

Love it! Nä nu blir det lite serie sen skall jag fixa lite här . See ya later!

Ovido - Quiz & Flashcards