jessicapygmeen

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av jessica bergström - 8 mars 2014 17:39

Då har man röjt i köket, Busat med Alex suttit och tjötat med Lina, Tog på oss en ansiktsmask igen idag moohahaha! Nu har jag och min älskade Sambo ättit korv mä mos änna! Gött var det då va!


sådan mor sådan dotter....


   

hihi sötisar =) . 



 

   

haha heeey saxy babyyyy typ! moohaha Love you ! Nä nu blir det en cigg och en dusch, ha en trevlig kväll.. glöm ej mello finalen hihi ! Hörs senare Ciiao <3

Av jessica bergström - 8 mars 2014 10:42

Ja! jag har ju inte uppdaterat så bra jue! så nu skriver jag bode för igår och idag. 


Igår så tog vi med oss hunden och gick bort till Linas föräldrar för att ta med hennes äldsta dotter Kim ut på baksidan av deras hus för att busa i snön!. Diesel var överlycklig, samma med Kim som byggde sina ruschkanor av snö högarna. Diesel skutta och jagade snöbollar i djup snön haha.  Vi stog ute väldigt länge! Det började snö/regna men de stoppade oss inte från att vara ute direkt. Men jag frös så jag hade min jacka occh Linas på mig haha Hon själv gick in o hämtade en annan, Det droppade lixom om oss sen haha, Diesel va genom blöt och Kims overål va dgenom blöt. Så då gick vi faktiskt in till slut! Sedan när Linas föräldrar kom så gick vi till affären och handlade saker in för kvällen.


                 

Mysiga bilder tycker jag! Så härligt att det går bra med Diesel och småbarn! Ialla fall senare igår så kom Samuel till jörn, Så vi hade en spel/Wii kväll hihi super kul! Även om jag va väderlös på spelet hahah! Så hade vi Alex här med, Lina och Samuels yngsta dotter. Hon hade vi sovsandes här i natt till idag, Lina & Alex skall sova här tills imorgon =) Mysigt!

Diesel är ju som besatt han lämnar inte henne ens ett ögonblick! Buddies for life Diesel och Alex hihi L:ite bilder från igår kväll.....


         

Lilla Alex som fick spela på tant jessis telefon! Som sakt en mycket trevlig dag igår.




Nu till idag då! Lördag hehe. Vaknade tidigt med en mysig Alex, (hon sov inne hos mig och Jocke ) Sedan blev det frukost. Och hund o barn mys hela dagen! Just nu sitter hon här brevid mig i köket och pillar på min telefon hihi sötis! Lina kollar på en film som hon slog på åt Alex egentligen haha :D men det vberkar vara en bra film så jag skall ut o sätta mig där strax!  Denna sötnos har jag brevid mig..


   


Såååå himmla Go!


Ikväll blir det melodifestivalen/Final. Spännande och se vem som vinner hela kalaset! japp, Nä nu skall jag nog vara social, men lov ar tittar in senare idag!  Hoppas ni har lika fint väder här som vi har! Sol, sol och mera sol, Bara att det blåser som tusan ute! usch ! men soooolen är häääär ! See ya soon!

Ovido - Quiz & Flashcards