jessicapygmeen

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av jessica bergström - 6 mars 2014 11:27

Nu har jag varit ute med Diesel, på vägen ut så stod det några människor, som typ var från jihovas (stavning?) ialla fall och dom hälsade på Diesel och frågade vad det var för ras m.m Mitt i allt säger kvinnan.. - Vilken härlig dialekt du har vart kommer du ifrån, Jag svarar -Göteborg, Då började vi diskutera lite o så , men poängen var ju att  Diesel faktiskt inte hoppade utan hälsade väldigt fint! (Stolt matte) hihi


Nu har jag tagit mig en dusch, faktiskt sås toppade jag på mig en ansiktsmask! moohahaha...


   

haha såå vacker! Nooooot! men den är bra för fejjan jue! .. Och vet ni vaaaad?!?!?!?! Min fina underbara Lina kommer hit idag, Hon skall stanna i jörn till på söndag ! Yeeeeeeyyyyyy så glad kjag blev när jag fick höra det!! saknar min going! Och hon kommer senare moohahha mysigt! Nä nu skall jag ta det lungt en stund, ha det göttans så länge!!!


Ciao <3

Av jessica bergström - 6 mars 2014 09:08

Skönt att vakna tidigt, Men är seg fortfarande. Joacim va ute med Diesel innan han åkte iväg och jobba så behöver ej gå ut med honom än, vilket är rätt skönt ibland. Äter lite frukost nu, Yogurt med nån slags flingor. Gott hihi. Vet ej vad man skall hitta på idag, Men jag hoppas Lina kommer till Jörn så man kan umgås hihi Länge sen man bara va! 


Hade velat måla vårat badrum! Jusst nu är det gula väggar! man spyr ju nästan varje gång man ser det haha, vill ha det vitt! Mycke fräshare! Har ett jätte fint dusch-drapperi med som jag vill byta till men de passar inte alls till gula väggar så då får man vänta! 


Nä nu skall jag äta klart sen kolla lite tv. Så kikar jag in senare ha en toppen dag ni alla!


 

Ovido - Quiz & Flashcards