jessicapygmeen

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av jessica bergström - 3 mars 2014 21:13

Ja nu är man bra seg! Usch helt slut i kroppen ! . Lite roligt , jag hade tänkt köpa 2 st linnen. Men istället gör de så blev det saker till diesel haha. Detta fick voven ...

Som sakt det blev lite shopping till diesel ist . Faktiskt så köpte vi dn matta , en ny matta till vardagsrummet skit nöjd!

200kr så de va fasiken inte dyrt!! Men bilen var full....

Ja som sakt.. Nu är det de okända på tv o snart blir det sängen. Upp och jobba imorgon :)

Ciao <3

Av jessica bergström - 3 mars 2014 11:32

Jaha! Vi kom hem vid 2 i natt riktigt trevlig kväll igår, trött när man vaknade imorse. Strax innan 7 tyckte jag att mobilen ringde. Men självkalrt somnade jag på nytt. Lite senare ringde min svägerska och väkte mig. Lika bra att gå upp, då såg jag även att det hade ringt tidigare, Det var bemanningen, men dom undrade ifall jag kunde komma och jobba i boliden... men dom borde se att jag bara jobbar runt jörn. Så det var faktiskt inget jobb jag missade. Skall iallafall jobba imorgon på Björkhammar, Va ju ett tag sedan man jobbade nu. 


Idag är det mat shopping på schemat! japp! fast vi skall inte åka riktigt än, Joacim är ute på promenad med en vän.. och jag skulle fixa lite här mwn har inte kommit så långt haha! Har ju varit ute på morgon promenad med våran byracka iallafall. Skall väl hoppa in i en dusch (inte dyka) haha snart så man kan vara lite fräsch när man är ute bland folk! Skall smita in på Gina o köpa linnen med, har faktiskt lite ont om just det. Så då tänkte jag passa på att köpa nått. skall även hämta ut min pappas mobil idag med. Så man kan skicka iväg den, Får skicka den imorgon, fast nej, det blir i övermorgon jue! jobbar ju heldag imon! ääähh får lösa det. 


Ni får väl ha en trevlig dag så hörs vi senare! Ciao <3


   

haha hittade denna bild, var ju nästan att lägga upp den! Det är jag när njag är kanske 6-7 år haha ! 

Skapa flashcards