jessicapygmeen

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av jessica bergström - 1 mars 2014 21:56

Japp, Nu kom vi hem från min mamma. Lycklig att Linus svenning gick vidare! Han är ju helt klart grym! Och nästa lördag blir det spännande och se vem som vinner allt! 

Riktigt seg är man nu med, funderar på att lägga mig och läsa, och typ sova för natten. haha (känner mig inte alls gammal)

Imorgon får jag ta mig upp tidigt och tvätta, Joacim sticker ju tidigt imorgon. SÅ imorgon blir det stor städning på egen hand. Skall även bort till en vän och droppa av en kappa, (till gadiner). Sen får vi se vad dagen har aqtt bjuda på. Riktigt nöjd med färgen i mitt hår med måste jag säga! Gud så nöjd! trivs skit bra!.


Hoppas på att mina kläder kommer i veckan med moohaha så snygga!. Så skall jag hämta ut min pappas telefon med och skicka ner, Den ligger redan på posten men skall hämta den på måndag. Och på måndag får ni ju inte missa talang kl 20.00 Det är kul att kolla på. 2 bilder på vovarna från idag hihi....


   


Nä nu skall jag slappa och läsa min bok  Ciao <3

 

Av jessica bergström - 1 mars 2014 15:06

Ja nu hörni! Vi hade jätte jätte trevligt igår! God mat,sång, dans och skratt! tack till er som gjorde kvällen. Får vi göra om. Gick till annes förut och käka lite bakis mat, iknte för att jag är bakis men det var gott med lite ute mat hihi. Sedan har vi bara slappat och kollat tv. Varit ute med voven. Halt och tråkigt väder! usch. Ikväll skall vi ner till mamma och kolla andra chansen på mello. Sedan får vi se vad som händer Joacim skall jobba imorgon så blir nog till att ta det lungt. 


Lite bilder från igår, Lägger ej ut så många, En vän som inte ville hammna ute på nätet.....

                   

Så där ja! hehe. som sakt resten av dagen blir lugn. Skall snart sticka till affären och handla åt min mamma till ikväll. Kanske ska köpa nått själv med. Men får se. Ha en trevlig dag alla goingar! skriver kanske senare. Hej så länge!

 

Ovido - Quiz & Flashcards