jessicapygmeen

Alla inlägg under februari 2014

Av jessica bergström - 7 februari 2014 12:57

Ja, Jag hade ju en blogg men den raderade jag nu för att göra en omstart på det hela. Och jag skall böärja med detta inlägg att presentera mig, 


Mitt namn är Jessica. Jag är 22 år och fyller 23 i år , 8 juni och som många vet är jag då tvilling i stjärntecken.(och det säger väl en del)

Jag är född och uppväxt i Göteborg. Bott i Frölunda/tynnrered/Biskopsgården. Men sedan nästan 3 år sedan Flyttade jag upp till Norrland med min pojkvänn, Vi bor nu i Jörn Där min mamma har bott sedan 8 år tillbaka , samt att min morbror bor här. Här jobbar nu min pojkvänn Joacim som vaktmästare  och jag är vikarie inom kök, Jobbar på Jörnköket,där dom gör mat för skolor/gymnasie skolor. och så är jag på skolan här i Jörn och jobbar ibland. och på äldreboendets kök jobbar jag ibland. 


Vi har egen lägenhet, En hund som snart är ett år som heter Diesel, blandning mellan schäfer och rottis. och ja allt kan hända i denna byhåla haha och livet tog en vändning från Göteborg upp hit. Saknar alla i götet men ångrar ej att jag Flyttade hit. Lungt och inget stök hehe. 


Min pappa, lillebror,lillasyster,Pappas tjej Pillan bor i biskop i gbg fortfarande, har även en storebror som bor i göteborg. Och såklart min storasyster som bor här uppe fast i skellefteå då.  Det var väl det mesta tror jag hehe Skulle det va nått så fråga gärna, Här kommer jag skriva om mitt liv allt vi hittar på osv. 


Då kan jag ju skriva om vad som skall hända idag/kväll..

Jo en Vän till mig, Sara, hennes kompis kommer upp från Stockholm idag och vi skall ha lite party här idag. Jag har röjt här hemma, och skall snart ta mig ett varmt bad. Sen får vi väl se vad jag hittar på tills folk kommer hit, Får även se vilka som dyker upp hehe. Men ha en fortsatt trevlig dag allihoppa! så kikar jag in senare.. 


Ciao <3

 

 

Bild1 : Jag och Joacim

Bild2 : Jag ,Lina,Sara och min syster Jennifer

Bild 3 : hur naturen ser ut här nu.

Bild4 : Våran fina vove Diesel.

         


      

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards