jessicapygmeen

Alla inlägg under februari 2014

Av jessica bergström - 22 februari 2014 22:11

Japp nu är man hemkommen från mamma. Har kollat mello hemma hos henne med Joacim och Sara.Tyckte inte att de va s¨bra låtar idag, men min favvo sedan förra året var ju med!! Anton!! iiihhh och han gick till Final! De gillar vi! och nästa Lördag då blir det andra chansen. Spännande!


Nu skall vi nog ha lite soffhäng! men lite bilder från kvällen skadar aldrig...


   

Mammas lilla hund Zorro hehe gulligt värre, kunde inte få en bättre bild haha


       

Lite mello mys med godis o gott! och sista bilden är min lilla mamma! ha en forsatt trevlig hälg! imorgon är det söndag och då gäller städning o tvätta!


Ciao <3

Av jessica bergström - 22 februari 2014 14:16

Då har vi ätit frukodt/lunch och tagit det lungt, Blir inget partaj nu i helgen. Dom vi skulle till mådde ej så bra idag. Men det blir väl en annan gång hehe. Nu sitter man och dricker chai latte mummmmmsss!! o här är lite bilder jag kan bjuda på...


        

Fint utanför oss faktiskt hehe


      

min kära sambo och min goa chai latte hehe , nä nu får jag sluta kikar in sen 

Ciao!

Av jessica bergström - 22 februari 2014 10:26

Man vaknar rätt tidigt endå, även om man somnade vid 3.00 i natt haha satt ju och kollade på film. Lite seg är man ju, men det är ju Lördag så vad gör det? 

Nu när man vaknade så ser man hnur mycket det har snöat på asså! tur att traktorerna redan har varit ute och skottat, så man slipper pulsa igenom snön så fort man skall ut! 


      

Som sakt det är ju inte alls mycket snö eller så! och dom har ju redan skottat med. Dessa bilderna har jag faktiskt tagit med min nya lilla kamera hihi, inte alls dumma bilder den tar. Happy! Nä men asså jag vill ha bort  snön nu så man kan få värme! sol vill jag ha iallafall, även om snön e kvar! 


Föresten så lagade jag god mat igår, wokat, med nudlar,grönsaker,kyckling o massor av kryddor. Svin gott! detta blev resultatet...

   

Så himmla gott måste jag säga! har gjort maträtten förut men denna gång var det super duper gott! lyckades med kryddningen totalt denna gång! smarrigt värre! Och Lilla Diesel Ville ha ett finger med i matlagningen....

   

haha han är så söööt min grabb! o den gooling bruden som syns lite grann det är Sara hehe. Annars tog vi det lungt äfter vi käkade tog oss varsin grogg...    

Riktigt gott en fredagskväll! sen som sakt kollade vi på film, Va lixom tvungen att lägga upp dessa bilder hehe men nu ska jag få upp min sambo som har snö jour typ, han får åka ut på sina ställen och skotta.. en annan tänkte ju börja med frukost hihi See ya later!

Av jessica bergström - 22 februari 2014 00:55

Ja nu har jag banne mej min lilla mini kamera som man kan ha med sig överallt love it ! Nikon är det. 600kr på media market eller hur det stavas!

Sitter fortfarande uppe. Joacim sover men jag och min vän Sara är ju nattugglor och glor på film. Blir nog en till film sedan blir det kudden hehe finns ju en dag imorgon med. Godnatt allesammans

My baby haha :)

Av jessica bergström - 21 februari 2014 13:18

Yes! idag är det fredag och vi får se om vi ska iväg eller inte. Sara är på väg hit hihi hon sitter på bussen från Boliden nu. Yeey, Hockey på tv:n nu med Sverige-Finland. Spännande spånnande! Heja Sverige! 


ooohhh min kamera har kommit med! Trodde den skulle komma hem men icke! Den hamnade på ica i Boliden, Så vi ska hämta den sedan efter Hockeyn. Och även handla åt min mamma med. Sen får vi se som sakt vad som händer hehe men hoppas på att vi ska ivåg idag! hoppas hoppas, 


Skypade med min lillasyster och lillebror igår haha. Så himmla kul! Fick höra att min syster tyckte om en kille, även min bror hade ju hittat någon tjej han var förtjust i ! riktigt Nice jue haha See ya later!


    

Hihi Lillasyster och jag på skype :) inte så värst bra bild men hehe...



    

Hockey!!! wääääääyyyyy

Av jessica bergström - 20 februari 2014 18:16

Då var man hemma igen! Efter stan så var vi hemma hos mamma och åt subway! så himmla gott. Och nu är vi hemma. känner mig helt slut! Var ju på arbetsförmedlingen med på den info om JOB. tog en 30 min så var det över. Min storasyster Jennifer träffade vi inne i stan med, det var trevligt. Hennes vännina kikade förbi med sin nya valp med. Gud så söt den va! att man vill ha en till hund när man såg den haha! jätte jätte söt verkligen!


Tänkte även att jag kanske skulle byta bild på bloggen med, alltså presentations bild. För jag har ju färgat håret så nu är jag ju blondi hehe. Får allt bli lite soffhäng nu, men här är bilden hihi 


Ciao

 

 


Av jessica bergström - 20 februari 2014 09:24

Ja, nu var det ett tag sedan jag satt och skrev nått här. har varit sjuk ett litet tag, men nu är man på benenn igen. Denna dagen skall man in till arbetsförmedlingen, på info om job. Är inte alls taggad på det men det måste ju göras!. Skall åka in till stan med min mamma, Hon skall till banken med så då åker vi ntillsammans. 


Har varit vaken sedan kl 8 och först nu är jag pigg haha, efter en dusch så piggnar man till. Kanske blir lite skoj i helgen. Får se, Men det är en vän till oss som fyller år så dom ville gärna att vi skulle komma förbi. Och varför inte lixom?!?! 

oohhh föresten! jag har köpt mig en digital kamera som jag tror kommer i veckan! Jag har ju en system kamera men den vill jag inte ta med mig på fester och sånt där! så då har jag köpt mig en liten sak som man kan ha med sig på krogen och fester m.m. 


Resten av denna dag vet jag inte vad man skall hitta på men det märker vi! hoppas ni andra har en bra torsdag!


Ciao!

 

Fina lilla Diesel när han var valp! gossegoo!

Av jessica bergström - 7 februari 2014 15:33

Ja, rastlös men endå lagar jag massor av mat haha! Fläskfile som jag kokar med lök,köttbuljong, Ris till och beasås.. och Vitlöksbröd mums! skall va klar när Joacim kommer hem hihi snäll kan jag allt vara ibland. Fick höra förut att vissa kanske har svårt att ta sig hit! men jag hoppas verkligen att dom kan ta sig hit! vet att min Darling Lina kan komma iaf. 


Nä men nu får jag fortsätta med maten! 


Ciao <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards