jessicapygmeen

Alla inlägg under februari 2014

Av jessica bergström - 26 februari 2014 13:53

Asså jag lyssnar ihjäl mig på "efter solsken kommer värsta regnet" sjukt bra låt enligt mig, med Panetzo. Me like!!

Lyssnar även mycket på Linus svenning. Också sjukt bra!


Nu komm Joacim hem och skulle ha lite lunch, jobba över förut hehe. han sitter o slurpar i sig nudlar. en annan sitter ju i köket o maxar lite going musik! Inte tänkt att göra nått spec idag, Bara vara typ hehe. Imorgon skall jag försöka få min kära sambo till att köra till stan imorgon! vill gärna in en sväng hehe. Men får se. 


Saknar mina tussenussse syskon!!!!..


      



Föresten så hittade jag en bild nu hahahahahhahahh Skrattade näästan hjäl mig!!! denna tillägnar jag min svägerska. Mera en så säger jag inte hahahaha !

   

hahahaha mins du Micaela hahahahaha jag glömmer det då inte :D!


Puss <3



Av jessica bergström - 26 februari 2014 09:20

Då det är riktigt tråkigt väder. Jag är riktigt seg. Så skall jag sätta mig nu och betala räkningar. Men tänkte ju faktiskt lägga ut en bild på pannacottan jag testade med ahlgrens bilar med ju. Det blev himmla gott men för maffit för mig hehe. Tog några skedar sen var det bra...


   

Och medans jag höll på med pannacottan så pysslade min kära pojkvän med dettta.....

    

Tror han va lite rastlös när han satt och tugga i sig bilar haha!.


sånt här väder har vi idag..

   

Tråkigt tråkigt TRÅKIGT!


   

Och lilla Diesel håller koll på våran gata haha ! lilla vakt hunden. Han är lungn när våra grannar springer in o ut o trapphusen. Men är det någon okänd som går förbi huset då spänner hjan sig och släpper ej blicken försen dom är förbi. Tycker inte det är nått man behöver träna bort faktiskt. Han har ju endå sånna raser i sig. Så länge han inte skäller eller morrar tycker jag det är okej att han vaktar på de viset.


   

Va bara tvungen att ta en bild på min snygga morgon frilla haha ! Nä men nu skall jag betala räkningar, gå ut med voven och sedan ta mig en sväng till affären. Joacim sa att vi ej hade något bröd kvar nu. Så då blir det affären sen.

Och tack Lina & Micaela för era fina komentarer love ya <3


Ciao <3

Av jessica bergström - 25 februari 2014 17:28

Ja nu håller jag på att göra pannacotta med ahlgrens bilar... får se om det blir gott! Tar ju en sån tid bara hehe. Min underbara , fina svägerska ringde förut och smittade av sin glädje! tackar tackar! <3 Alltid kul när folk är lyckliga hihi puss på dig min fina <3 vet ju att du läser detta hihi.


Nu har solen gott ner så nu är det liks mörkt som alltid! Längtar som tudan till sommaren helt ärligt! usch för snööööö.

Hur som helst så får jag vänta en stund nu för att fortsätta mitt experiment, som tydligen många redan har testat hehe.


<3

 

 

Av jessica bergström - 25 februari 2014 13:51

Nu har vi precis kommit in jag och Diesel. Vi gick ut i skogen med Cristin och hennes hund Honey. Massor av springande för hundarna. Tyckte att det var riktigt hätligt att vara ute och gå i skogen, iallafall nu när det är så fint väder, då vill man ju inte sitta inomhus! nope. Skönt att man har en riktigt ut-arbetad hund nu med. som snarkar och sover just nu haha! 


Jag sa ju till mig själv häromdagen att jag inte skulle klaga på att det skulle bli slaskit om solen tittade fram, men ärligt ! va ju rena havet i skorna på mig haha usch! men hääääärligt med värme så ja, nog klagat! 


När vi väl hade kommit utanför Cristin och Marc så såg jag att Joacim var där och jobbade så stog utanför och pratade en snabbis sedan gick jag hem med Diesel. Här får ni lite bus bilder på vovarna..... 


                                               

Ha så nu skall vi ta det lungt en stund. Vet inte heller vad vi skall äta för middag idag... Får ta mig en svän till affären . 


Ciao<3

Av jessica bergström - 25 februari 2014 09:53

När man vaknar ser man att solen är framme. Gick upp satte mig på balkongen för att ta en cigg. blundar och har solen i ansiktet, hör hur det droppar från taket och känner att fet är varmt i ansiktet! fyy så härligt! 7+ ute en fin dag idag..

   



Tänte nu då när jag gått upp att ja men då tar jag hunden såklart... men han har banne mig inte klivit upp! han vägrar haha, ganska trött idag kanske? äähhh får gå ut med Diesel när han väl går upp!

     

Lat liten gossegris har vi! Joacim var ju uppe med tuppen haha han jobbar ju så han har ju redan varit ute med hunden en sväng på morgonen, så som sakt Diesel får väl ligga o drra sig ett tag till haha. 


Får se vad vi hittar på idag. Skall ringa Lina sen iallafall. Inte för att jag vill henne nått  speciellt men det bara är så! ska bara ringa that's it! Längtar till lönen kommer så vi kan få ordning på våran bil som just nu bara står. men vi hitttade grejer som behöävs under 1000 lappen så nog skall vi allt få den att rulla igen! 


Ciao <3

Av jessica bergström - 24 februari 2014 22:10

Ja efter att ha terrat min underbara vän Lina typ hela dagen så leder denna kväll sitt slut. Och med "terra" menar jag att jag har ringt henne hur många gånger som helst haha! Jag och Lina har fått det som en vana nu att iallafall prata minst en gång om dagen. Vi har alltid något att prata om med varje dag! haha en av dom finaste vännerna man kan ha <3


Kollade på talang förut, inte måna man fastnade för men det fanns några bra iallafall. Och nyss kollade jag på det okända, Birkan han är faktiskt ett bra medium tycker jag :) . inte för att jag vet om man ska tro på allt men spännande och titta på iallafall. 


har suttit och lekt lite med mina naglar.....    

Ser ut som att en 2 åring har målat det haha men jag blev lite rastlös, och så kände jag inte för att bara kladda på en färg så de fick bli lite ränder hehe. Har sällan nagerlack på mig, för jobbets skull så man får passa på och ha det när man inte jobbar. Eller a jag kan ju få jobb imorgon bitti men då får jag bara ta bort det. 



Här är väl lite bilder från kvällen...

       

haha något trötta på sista bilden, och sällsynt att få en normal bild på min sambo.... Nä nu skall jag ta mig en sväng med Diesel. Godnatt på er <3

Av jessica bergström - 24 februari 2014 18:35

Idag har det varit super fint väder! Sol och 8+ grader! oohh snacka om att man varit på glatt humör idag. Fast endå har man inte gjort så mycket hehe. Jag satt och kollade på extrem home makeover tidigare idag, på tv3. Och snacka om att man blir känslosam. Pratade medLina efter pogramet och vi diskuterade att man skulle öppna nått ställe för ungdomar som har det svårt, så dom får bo där. Och att man skulle haft massor av lant djur som dom får lära sig att arbeta med, och massor av annat snackade vi om men jag har ju alltid velat jobba med yngre människor. Kan ju säga att när jag var yngre hade jag aldrig trott att jag skulle jobba med mat haha! Det kan jag säga, Gillar att jobba där jag jobbar nu men säger bara att drömmen är ju att hjälpa ungdommar som nhar det svårt, eller bara är lite för busiga ;) hehe 


Just nu lagar min älskade sambo mkiddag. Kotlett,kroketter och gräddsås. Mumma! han är en pärla min pojkvän. Måste säga att jag har haft tur som träffade honom för 2 år sedan! tänk att det gått så fort! Lika kär nu som då hehe, visst vi kan skrika på varandra ibland haha men man är ju människa!  Nä nu skall jag läsa min bok som jag lånat av Lina sjukt nbra! 


Ciao <3

 

      

 

Always and forever <3

Av jessica bergström - 23 februari 2014 11:05

Ja men idag var det söndag. Tråkikgaste dagen i veckan om jag får säga det själv. Städning och tvättning står på schemat. Med en paus kl 13.00 då det är final i hockey.

Har redan börjat tvätta, skall snart börja plocka ujndan o damma och dona här hemma. Har varit ute med Diesel med på en morgon promenix. Det är riktigt härligt väder idag! Solen tittar fram lite då och då, det är 3+ grader ute med! me like me like! haha Nää, nu får jag börja städa så man får nått gjort, lite bilder på Diesel från promenaden idag.....


        

Ovido - Quiz & Flashcards