jessicapygmeen

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av jessica bergström - 27 februari 2014 21:10

Sitter och glor på tv:n än . Asså jag har ju funderat på att färga min naturella hårfärg. Så slipper man ju färga håret. Har inte riktigt bestämt mig än, får se hihi. Eller iallafall färga ljusbrunt kanske ? Äähhh jag vet inte får se hur det blir när jag väl känner för att färga :) tror inte jag kommer att skriva nått mera idag , men vi hörs ju imorgon hihi

Ciao <3

Av jessica bergström - 27 februari 2014 20:04

Bingolotto nu yeeeey! Miljon bingo! Hoppas vi på vinst ! Och dubbletter med hihi .

Av jessica bergström - 27 februari 2014 15:41

Nu är man hemma igen efter en dag på stan med underbara människor! Åkte in med Cristin & Mark. Så mötte vi Lina & Samuel, och mina bästa små troll Alex & Kim (Lina och Samuels barn) Japp kul var det. Så var vi och åt på subway idag med. Smarrigt! 


Lidl har ju öppnat idag i Skellefteå med. Var där en snabbis, Men va folk det var! ojojoj. Så de får bli en stor shopping där en annan dag hehe. Skall snart ner till coop i jörn och handla åt mamma, sen ner till henne en sväng. Köpte en blondering nu med, har ju fått sån utväxt redan! så den skall bort sen hihi. Ikväll blir det Bingolotto jaman! hoppas på vinst!


Lite bilder från idag....


   

Lina och hennes två flickor. Alex i vagnen och Kim brevid <3

 

 

 

En nyklippt Samuel =)

 

 

         

Och sötnosarna Kim och Alex! Sötaste Flickorna på jorden <3

 

 

 

Cristin & Marc när vi sitter och väntar på bussen hem :)

 


Tack alla fina för en underbar runda i stan puss <3

Av jessica bergström - 27 februari 2014 07:39

Igår kväll pratade  med min svägerska i telefon, 1 timma och 30 min ungefär! Haha riktigt kul! Hon sprider så mycket glädje, (ny kär) love it ! Får allt ta och ringa henne senare idag hihi (jag är lika nyfiken som alltid)


Idag skall jag in till stan , Med Cristin & Marc :D yyeeeeeyyyy äntligen gör man nått på dagen hihi. Så skall jag träffa Lina och barnen! haha jag har lite barn abstinens! Länge sedan jag träffade flickorna jue! . Får väl se vad vi gör inne i stan. Jag vill in på systemet och även köpa hårfärg, utväxten är hemsk! hehe. Och så skall jag väl kolla lite smink med :) . 


Men nu skall jag fixa lite här innan jag skall ta bussen.. kameran kommer jag ha med mig så det kommer bilder senare när jag är hemma igen! ha en bra dag!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards