jessicapygmeen

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av jessica bergström - 26 februari 2014 19:46

Ja nu ligger jag slängd på soffan och skriver från min mobil. Lite lat känner jag mig efter middagen som bestod av sallad. Gott som tusan!

Ligger o kollar på family guy. Och skriver för fullt med min hysteriskt lyckliga svägerska hehe.

Väntar på att efterlyst skall börja! Så bra de pogramet! Annars blir det inte mycket mera stå hej här hemma idag. Vovven är lat med, han ligger o gnager på ett ben.

Men skriver nog imorgon :) kram på er <3

Va tvungen att lägga upp lite bilder på diesel med hihi

Ciao <3

Av jessica bergström - 26 februari 2014 13:53

Asså jag lyssnar ihjäl mig på "efter solsken kommer värsta regnet" sjukt bra låt enligt mig, med Panetzo. Me like!!

Lyssnar även mycket på Linus svenning. Också sjukt bra!


Nu komm Joacim hem och skulle ha lite lunch, jobba över förut hehe. han sitter o slurpar i sig nudlar. en annan sitter ju i köket o maxar lite going musik! Inte tänkt att göra nått spec idag, Bara vara typ hehe. Imorgon skall jag försöka få min kära sambo till att köra till stan imorgon! vill gärna in en sväng hehe. Men får se. 


Saknar mina tussenussse syskon!!!!..


      



Föresten så hittade jag en bild nu hahahahahhahahh Skrattade näästan hjäl mig!!! denna tillägnar jag min svägerska. Mera en så säger jag inte hahahaha !

   

hahahaha mins du Micaela hahahahaha jag glömmer det då inte :D!


Puss <3



Av jessica bergström - 26 februari 2014 09:20

Då det är riktigt tråkigt väder. Jag är riktigt seg. Så skall jag sätta mig nu och betala räkningar. Men tänkte ju faktiskt lägga ut en bild på pannacottan jag testade med ahlgrens bilar med ju. Det blev himmla gott men för maffit för mig hehe. Tog några skedar sen var det bra...


   

Och medans jag höll på med pannacottan så pysslade min kära pojkvän med dettta.....

    

Tror han va lite rastlös när han satt och tugga i sig bilar haha!.


sånt här väder har vi idag..

   

Tråkigt tråkigt TRÅKIGT!


   

Och lilla Diesel håller koll på våran gata haha ! lilla vakt hunden. Han är lungn när våra grannar springer in o ut o trapphusen. Men är det någon okänd som går förbi huset då spänner hjan sig och släpper ej blicken försen dom är förbi. Tycker inte det är nått man behöver träna bort faktiskt. Han har ju endå sånna raser i sig. Så länge han inte skäller eller morrar tycker jag det är okej att han vaktar på de viset.


   

Va bara tvungen att ta en bild på min snygga morgon frilla haha ! Nä men nu skall jag betala räkningar, gå ut med voven och sedan ta mig en sväng till affären. Joacim sa att vi ej hade något bröd kvar nu. Så då blir det affären sen.

Och tack Lina & Micaela för era fina komentarer love ya <3


Ciao <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards